1 Ekim 2007 Pazartesi

...

seni sevmek
seni hiç tanımadan
uzaktan duymakmış sesini
kaybettiğinde değeri anlaşılanlardanmışsın
şimdi seni bilmeden sevmek,
acıyı sonradan da duyamamak demek.

dün gece de boğazıma düğümlendin sebepsiz,
odamın her yanı ayna,
her yeri karanlık alabildiğine,
kendimden utanırdım, şimdi gözlerim nemli
sana ilk ve son ağlayışımdı
belli ki sevgiler olmasan da senli.

ıslak bir mendildi bana son bıraktığın,
bana göndermediğin bir elveda'ydı elinden aldığım.
yollara çizilmiş kabartma yalnızlıklarımdı sensiz ağlamalarım.

...

şehre hüzün çöktü gittiğinden beri
Fonda sessiz bir senfoni
rüzgar hırçın.. yapraklar üşür.. içim üşür..
sen beni bilmezsin.. ben seni.

olmadı.. izin vermediler sana..
gitmedi.. yürümedi..
sana yazacak kelimeler tıkandı boğazlarda


sebepsiz.. amaçsız.. beklentisiz.. mantıksız..
ah bilsen..
gazete manşetleri artık düşman
şarkıların meze,
şimdi sen söyle,
hangi şarkın izin verir
seni gözlerimde kaybetmeye...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

HANGİ ŞARKI İZİN VERİR SENİ GÖZLERİMDE KAYBETMEYE....sevdim bunu,kalemine sağlık!


Izmir

Karabük